مدیر آموزش و پرورش قاین:

5 آموزشگاه جهت اسکان مسافران تابستانی در قاین اختصاص یافت

قاین (پانا) ـ مدیر آموزش و پرورش قاین از اختصاص 5 آموزشگاه در شهرستان برای اسکان مسافران تابستانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
5 آموزشگاه جهت اسکان مسافران تابستانی در قاین اختصاص یافت

سید احمد للهی مدیر آموزش و پرورش قاین گفت: 5 آموزشگاه و 1 مجتمع فرهنگی رفاهی برای اسکان مسافرین تابستانی در شهرستان قاینات اختصاص یافته است .

وی با بیان این که خانه معلم قاین هرساله پذیرای مسافرین زیادی است گفت: این مرکز به عنوان مرکز پذیرش اصلی ویژه مسافرین تابستانی در نظر گرفته شده است.

للهی ادامه داد: ستاد اصلی اسکان مسافرین در تابستان که از نیمه دوم خرداد آغاز شده است و تاشهریور ادامه داد در دبیرستان های شهید اسماعیلیان و شاهد مرصاد آماده پذیرش مسافرین است و همچنین دبیرستان شهید چمران قاین،شهید برونسی آرین شهر،سمیه خضری به عنوان ستاد اسکان مسافرین تابستانی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش قاینات با بیان این که در تابستان سال گذشته 333 نفر در غالب 85 خانوار در مدارس شهرستان اسکان داشته اند گفت: امسال نیز 34 کلاس در مدارس و 13 اتاق با 60 تخت در خانه معلم آماده پذیرایی از مسافرین تابستانی است.

للهی درپایان گفت: در ایام نوروز 97 نیز 784 نفر در غالب 158 خانوار در 5 مدرسه شهرستان اسکان داشته اند که نسبت به سال گذشته اسکان و پذیرش مسافرین نوروزی 15 در صد افزایش داشته است.

وی افزود: در مجموع مجتمع رفاهی خانه معلم ومدارس در نوروز امسال بیش از 1400 نفردر مدارس و مراکز رفاهی شهرستان اسکان داشته اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار