معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی :

ثبت نام راهیان نور غرب و شمال غرب کشور آغاز شد/ پیش بینی اعزام بیش از هزار نفر از خراسان جنوبی

قاین (پانا) ـ معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: امسال تعداد یک هزار و 200نفر برای اعزام به راهیان نور غرب و شمال غرب از استان پیش بینی کردیم در حالیکه سال گذشته هزار نفر اعزام شده اند.

کد مطلب: ۸۳۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام راهیان نور غرب و شمال غرب کشور آغاز شد/ پیش بینی اعزام بیش از هزار نفر از خراسان جنوبی

سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد:همه ساله اعزام کاروانهای راهیان نور غرب را در ایام تابستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استانهای غربی و شمال غرب کشور از جمله کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی داریم.

وی با بیان اینکه ثبت نام آغاز شده است،افزود: اعزام اولین کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور ششم تیرماه است و این اعزام ها تا 12 شهریورماه ادامه دارد.

برات زاده خاطرنشان کرد: آشنایی با دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه غرب کشور و استانهای سردسیر هدف این اردو است که تفاوت زیادی با منطقه جنوب دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد:برنامه های فرهنگی این سفر معنوی شامل بازدید از یادمان های عملیات مرصاد، شهدای پاوه در کرمانشاه، شهدای تپه الله اکبر، باشگاه افسران، سیرانبند و بوالحسن در استان کردستان است.

وی همچنین بازدید از منطقه عملیاتی مریوان به دزلی و جاذبه های گردشگری منطقه را از دیگر برنامه های این سفر معنوی هفت روزه برشمرد.

برات زاده افزود: افراد متقاضی و علاقه مند از اقشار مختلف مردم اعم از بسیجی و غیر بسیجی می توانند برای ثبت نام به رده های بسیج در پایگاه ها، کانون ها، حوزه ها و نواحی مقاومت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تابستان امسال با افزایش 10درصدی زائر نسبت به سال گذشته روبه رو باشیم ادامه داد: امسال تعداد یک هزار و 200نفر برای اعزام به راهیان نور غرب و شمال غرب از استان پیش بینی کردیم در حالیکه سال گذشته هزار نفر اعزام شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره امیران، سرداران و 2هزار شهید استان هر کاروان به نام یکی از شهدای شاخص استان مزین شده است و در طول سفر نیز زندگی نامه، وصیت نامه و خاطرات شهدا برای زائرین تبیین می شود.

وی اضافه کرد: امکان حضور زائرین به شکل کاروانی با اتوبوس و خودروی شخصی در راهیان نور غرب و شمال غرب کشور مقدور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار