رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در حاشیه جلسه هیئت امنای این دانشگاه خبر داد

جذب 41 هزار دانشجو معلم در سال 97

اهواز (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از جذب 41 هزار دانشجو معلم در سراسر کشور برای سال تحصیلی 98-97 و آغاز ساخت یکی از بزرگترین دانشگاه های جامع فرهنگیان کشور در خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جذب 41 هزار دانشجو معلم در سال 97

حسین خنیفر در حاشیه نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه مهمترین رکن دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان هستند، اظهار کرد: ردیف جذب 24 هزار دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری 97 در دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و 17 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر این که دانشگاه فرهنگیان از بزرگترین و گسترده ترین دانشگاه های کشور است، گفت: دانشگاه فرهنگیان از سال 1390 با تجمیع مراکز تربیت معلم سراسر ایران تاسیس شد و دارای 98 واحد دانشگاهی در قالب 64 پردیس و 34 مرکز وابسته به پردیس است.

خنیفر مهمترین هدف راه اندازی دانشگاه فرهنگیان را تامین، تربیت و توانمند سازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: تربیت معلمان فرهیخته و نخبه کشور با استفاده از تاثیر فعالیت های تربیت بدنی بر غنی سازی اوقات فراغت، سلامت جسمی و روحی، اخلاق مداری و پویائی آنها با عنایت به الگو پذیری نسل های آینده از این گروه متخصص در جامعه اسلامی از جمله اهداف فعالیت این دانشگاه در کشور است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با برشمردن برنامه های این دانشگاه در استان خوزستان خاطر نشان کرد: کیفیت بخشی به امر آموزش دانشجو معلمان، تبدیل رویکرد مهارت آموزی و مهارت ورزی به گفتمان غالب و تغییر نگرش در الگوهای ارتباطی مدیریتی از جمله مهمترین راهبردهای مدیریت دانشگاه در خوزستان است.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: یکی از بهترین دانشگاه های جامع فرهنگیان با پیگیری استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در زمینی به وسعت 60 هکتار در اهواز ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار