سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

استفاده 6 هزار 460 دانش آموز خراسان جنوبی از سرویس مدارس

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از 6 هزار و 460 دانش آموز دختر و پسر این استان در سه دوره تحصیلی از سرویس ایاب و ذهاب مدارس استفاده کردند.

کد مطلب: ۸۳۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده 6 هزار 460 دانش آموز خراسان جنوبی از سرویس مدارس

علی اصغر موسوی کیا در نشست کارگروه ماده 18 که به منظور ساماندهی و برنامه ریزی سرویس های ایاب و ذهاب مدارس در سال تحصیلی آینده برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد دانش آموز، توسط 859 راننده خودروهای سواری، ون و مینی بوس خدمات دهی می شدند.

وی، با بیان این که پیش بینی می شود، تعداد دانش آموز استفاده کننده از سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده 9 درصد رشد داشته باشد، ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دانش آموزان و اولیای آن ها سرویس های مدارس است که این کارگروه با هدف کاهش دغدغه های و خطرات ناشی از تردد دانش آموزان در محور های روستایی، معابر شهری و مسیر خانه تا مدرسه تشکیل می شود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ابلاغ قیمت پیشنهادی پس از تصویب شوراهای اسلامی شهرهای استان به مدارس، ادامه داد: نام شرکت های پیمانکاری سرویس مدارس نیز پس از تأیید آن ها توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ها به مدارس استان ابلاغ می شود.

موسوی کیا اضافه کرد: شهرهایی که فاقد شرکت پیمانکاری باشند، امورات سرویس مدارس با هماهنگی عوامل کارگروه توسط شهرداری ها انجام می شود،

وی بر دقت در سلامت وسیله نقلیه و راننده آن توسط عوامل نظارتی کارگروه تأکید کرد و ابراز داشت: معاینه فنی ، سلامت فنی خودرو ها ، بیمه نامه و همچنین مدارک مورد نیاز راننده از معیارهای تعیین رانندگان سرویس مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار