رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

آغاز ثبت نام دانش آموزان از تیرماه

بوشهر/ بردخون(پانا) -رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: ثبت نام دانش آموزان از دوم تیر آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام دانش آموزان از تیرماه

ظهیر محمودی در نشست ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: فصل ثبت نام زمان حساس و خاطره انگیز برای مدیران و دست اندرکاران مدارس، ادارات آموزش و پرورش، اولیا و دانش آموزان است که برای شروع بهار دانش آماده می شوند.

وی افزود: بخشنامه ثبت نام از وزارت آموزش و پرورش ارسال شده که دست اندرکاران ستاد ثبت نام و مدیران مدارس ضرورت دارد آن را به دقت مطالعه کنند و با همه توان خود را برای حضور دانش آموزان و اولیای آنان و پذیرایی از این عزیزان آماده کنند.

محمودی با بیان اینکه طبق برنامه اعلام شده پایگاه سنجش دانش آموزان ورودی به کلاس اول ابتدایی از هفته اوّل تیرفعالیت خود را آغاز می کند، اضافه کرد: شروع ثبت نام اول ابتدایی و پایه هفتم از روز شنبه 2 تیرماه و پایه دهم از روز چهارشنبه 13 تیرماه خواهد بود و ثبت نام قبل از این تاریخ ممکن نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: برای رفاه حال اولیای دانش آموزان اجرای محدوده بندی جغرافیایی برای ثبت نام دانش آموزان به استناد آیین نامه اجرایی مدارس صورت گیرد اما ثبت نام فرزندان فرهنگیان در خارج از محدوده سکونت آزاد است.

وی بر ثبت نام اینترنتی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: ثبت نام دانش آموزان به صورت روزانه کنترل می شود که امیدواریم مدیران با همت و تلاش برای انجام عملیات ثبت نام همه دانش آموزان طبق شیوه نامه و بخشنامه ابلاغی اقدام کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون تصریح کرد: در زمینه ثبت نام دانش آموزان استثنایی علاوه بر رعایت بخشنامه عمومی ثبت نام مدارس باید بخشنامه سازمان مدارس اسثنایی نیز ملاک عمل قرار گیرد و ثبت نام مدارس غیردولتی نیز بر اساس شیوه نامه این مدارس انجام شود.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس نیز گفت: اقدامات لازم برای آگاهی مدیران و اولیا با نحوه ثبت نام دانش آموزان صورت گرفته و هماهنگی های ضروری در این زمینه انجام شده که امیدواریم با اجرای مقررات و توجه به شیوه نامه ثبت نامی این روند به خوبی و سرعت در مدارس اجرایی شود.

علی حق شناس افزود: اطلاع رسانی عمومی و ارسال بخشنامه به مدارس انجام شده و در مدت ثبت نام عوامل ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس و دست اندرکاران اداری از مدارس بازدید می کنند و فعالیت های آنان کنترل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار