گردهمایی مدیران مدارس آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد

گردهمایی مدیران مدارس آموزش وپرورش این ناحیه با محوریت پروژه مهر 97 در مکان فرهنگسرای مصلی نژاد با حضور اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران مدارس آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد

علیرضا شکیبا مدیر آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد آموزش وپرورش ناحیه در طول سال تحصیلی گذشته ، توجه به پیاده سازی اهداف سند تحول بنیادین را از مهمترین برنامه های این ناحیه برشمرد و بر تربیت دانش آموزانی تمام ساحتی وپرورش نسلی مسئولیت پذیر و مشارکت جو تاکید نمود .

شکیبا ، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس ، ایجاد و آماده سازی فضایی شاد و با نشاط ، فرصت مغتنم ایجاد تحول و ساماندهی نیروی انسانی و همچنین برنامه ریزی سالانه را از مهمترین اهداف و سیاست های پروژه مهر برشمرد .

در این جلسه ،جوانشیری معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر بر رعایت دقیق محدوه های ثبت نام مدارس و تشکیل کمیته پروژه مهر در مدارس بعنوان الویت های اصلی این پروژه تاکید نمود .

محبوبه کرمی معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی نیز پروژه مهر را نمادی ملی و از کلیدی ترین کارهای مدیران در مدارس عنوان داشت و افزود : مهم‌ترین سرمایه آموزش و پرورش، سرمایه انسانی است و سازماندهی مطلوب نیروی انسانی را از اولویت‌ها و دغدغه‌های این معاونت برشمرد و گفت : این مهم محقق نخواهد شد مگر با ایجاد هم‌سویی، هماهنگی، تعامل و ارتباط متقابل و نظام‌مند بین سطوح مختلف اداره و مدیران مدارس .

در ادامه احمدی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مشارکت مدیران در جهت حضور فعال و چشمگیر دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و معارف اسلامی و همچنین در عرصه های تربیت بدنی که مایه افتخار ناحیه و استان گردیدند ، بررعایت و اجرای بیش از پیش بخشنامه ها و قوانین اردویی و تقویت مراسمات ملی و مذهبی تاکید نمود .

معاون آموزش ابتدایی این ناحیه نیز جایگزینی رهبری آموزشی بجای مدیر آموزشی و رعایت بدون قید و شرط محدوه های ثبت نام را توصیه نمود .

علی محمد داوری معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی نیز ضمن اعلام گزارش کاملی از عملکرد این حوزه از جمله آزاد سازی 14 هزار مترمربع از زمینهای آموزش وپرورش و شروع ساخت بزرگترین مرکز آموزشی رفاهی استان ، شروع تکمیل پروژه استخر شهید یوسفی ، شروع ساخت دو آموزشگاه 12 کلاسه در بلوار نماز ، تجهیز و ساخت دو کارگاه فنی در هنرستان های ریحانه و کاظمیان و ... ، رعایت الگوی مصرف جهت بهرمندی مدیران از معافیت پرداخت قبوض آب ، برق و گاز را خواستار شدند .

حیدری مسئول حراست این اداره نیز با بیان توصیه های امنیتی در طول فصل تابستان ، مردمداری و اخلاق مداری را بعنوان دو شاخصه مهم مدیر یک آموزشگاه خاطر نشان نمود

قابل به ذکر می باشد در بخشی از این جلسه اعضای شورای معاونین به سوالات مدیران در خصوص موارد جاری و اداری پاسخ دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار