برانکو: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تاثیری در عملکرد پرسپولیس نخواهد داشت

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس با اطمینان از عدم تاثیر محرومیت در جذب بازیکن روی روند کار این تیم حرف زد.

کد مطلب: ۸۲۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تاثیری در عملکرد پرسپولیس نخواهد داشت

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین جلسه تمرین سرخپوشان در فصل جدید، اظهار داشت: پیش از هر چیز از هیأت مدیره محترم، مدیریت باشگاه و بازیکنان تشکر می‌کنم که در تمام مراحل از آماده‌سازی، تهیه و ایجاد امکانات، اردوها، مسابقات و همه و همه پشتیبانی‌های لازم، در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند تا موفقیت‌های خوبی را به هواداران تقدیم کنیم. همچنین از زحمات فرشاد احمدزاده و صادق محرمی به جهت فعالیت‌های خوب و حرفه‌ای آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: برنامه‌ای را برای آماده‌سازی تیم در فصل جدید مسابقات در نظر گرفته‌ایم که در سه فاز مجزا به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

ایوانکوویچ تصریح کرد: با مشکلاتی که در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پیش رو داریم، اطمینان دارم با تلاش و پشتکار بازیکنان، تاثیری در عملکرد تیمی ما بوجود نخواهد آمد و ما با جدیت کامل و با تمام قوا به مسیر خود ادامه خواهیم داد و در این میان حمایت هواداران نیز اصلی‌ترین انگیزه و انرژی برای ما است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید برای اولین بار باشد که تیم پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی خود، با 21 بازیکن کار را آغاز کرده است.

برانکو در خصوص برنامه خود در سه فاز مجزا یادآور شد: در فاز اول، تمرینات ما در تهران آغاز شد و ما در فاز دوم در اردوی خارج از کشور از هشتم تا بیست و یکم تیر ماه اعزام خواهیم شد. در فاز سوم تمرینات تیم هم در بازگشت از اردوی خارج از کشور، از 24 تیر ماه تا اوایل مرداد ماه تمرینات را پیگیری و دیدار سوپر جام را نیز برگزار خواهیم کرد.

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در پایان عنوان کرد: از بازیکنان تقاضا دارم کلیه مسائل داخلی تیم را در داخل باشگاه حل و فصل کنند و با تمرکز کامل و بالا، تمرینات آماده سازی را پشت سر بگذارند و امیدوارم همه برنامه‌های ما به صورت کامل و طبق برنامه انجام شود. ما فصل سختی را پیش رو خواهیم داشت که باید همچون سال‌های گذشته با جدیت و حمایت همه جانبه، کار خودمان را انجام دهیم تا بتوانیم نتایج مطلوبی را رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار