مدیر آموزش و پرورش بهبهان خبر داد:

راهیابی دانش آموزان بهبهانی به مرحله کشوری المپیاد نانو

بهبهان (پانا) - مدیر آموزش و پررش بهبهان خبر داد: دانش آموزان بهبهانی توانستند برای اولین بار با کسب رتبه اول به مرحله کشوری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو راه یابند.

کد مطلب: ۸۲۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان  بهبهانی به مرحله کشوری المپیاد نانو

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اعلام این خبر، افزود: آزمون مرحله اول نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، اردیبهشت ماه سال جاری به‌صورت سراسری در کل کشور برگزار شد و 437 نفر از دانش‌آموزان، حائز امتیاز حدنصاب لازم برای حضور در مرحلۀ دوم این المپیاد شدند.

وی افزود: از این تعداد سهم استان خوزستان 6 نفر بوده که 3 نفر از برگزیدگان دانش آموزان بهبهانی، برای اولین بار در 9 دوره برگزاری آزمون ها به مرحله کشوری راه یافتند.

عبدی پور با بیان اینکه دانش آموزان پرتلاش بهبهانی همیشه توانسته اند در عرصه های مختلفی علمی و فرهنگی افتخار آفرین باشند، اضافه کرد: دانش آموزان امید زرگر و ساسان سالک از دبیرستان پسرانه طلایه داران شهید ناصریرتبه یک استانو رضوان محسن نسب از دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان مهندس دادپور رتبه سوم استان را در مرحله دوم نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به خود اختصاص داده و موفقبه راه یابی به مرحله کشوری شدند.

وی توضیح داد: مرحلۀ دوم المپیاد نانو 22 تیرماه در قالب آزمون تستی- تشریحی با 20 سوال تستی و 4 سوال تشریحی به‌صورت متمرکز در مرکز کشور، تهران برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت چشمگیر را به مدیران، دبیران و دانش آموزان ساعی و سختکوش دبیرستان های طلایه داران شهید ناصری و استعدادهای درخشان مهندس دادپور تبریک گفت و برای دانش آموزان برگزیده در مرحله کشوری آرزوی موفقیت کرد.

لازم به یادآوری است، بنیاد ملی نخبگان پس از هشت دوره برگزاری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، امسال این رویداد را مورد تایید و حمایت خود قرار داده که بر این اساس برگزیدگان دوره ششم به بعد می‌توانند از تسهیلات این بنیاد بهره‌مند شوند. همچنین برگزیدگان ادوار مختلف المپیاد نانو می‌توانند در کانون برگزیدگان باشگاه نانو فعالیت کنند. این کانون با هدف ارتقای برگزیدگان تا محقق و فناور برتر شدن در سطح کشور پشتیبان اعضا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار