مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی؛

اشتغال آفرینی سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاران خارجی برای ۲۵۰۰ نفر در آذربایجان غربی اشتغال آفرینی می‌کنند.

کد مطلب: ۸۲۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال آفرینی سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان غربی

عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امکان اشتغال برای ۲۵۰۰ نفر در استان، با سرمایه گذاری دو فرد آلمانی و عراقی وجود دارد.

عبدلی ادامه داد: با برنامه ریزی وحمایت‌های استاندار آذربایجان غربی برنامه‌های ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌های خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دست انجام است و در همین چارچوب باید در راستای خدمت به کارآفرینان و اشتغال آفرینان قدم‌های عملی برداشته شود تا قشر تولیدکنندگان و کارآفرینان که‌‌ همان سرمایه گذاران هستند به خوبی حمایت شوند.

وی اضافه کرد: هم اینک مقدمات لازم برای سرمایه گذاری 2 شرکت خارجی در آذربایجان غربی فراهم شده که با سرانجام یافتن سرامایه گذاری آنان برای 2 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های اصلی این شرکت است و در همین راستا باید با همکاری تمامی دستگاههای خدمات رسان صنعت تلاش شود تا با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری، کمبودهای این بخش برطرف شود.

عبدلی در ادامه افزود: آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود که از سوی دولت تدبیر و امید تدوین شده اقدامات خوبی برای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار