مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

بیش از ۱۶۰ طرح در اردبیل آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۶۱ طرح پیش امکان‌سنجی شده در سطح استان آماده ارائه و واگذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

کد مطلب: ۸۲۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۶۰ طرح در اردبیل آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

هاشم مظفری اظهارکرد: هم‌اکنون بیش از ۱۶۰ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری از پیش امکان‌سنجی شده و به منظور طی مراحل و پروسه تکمیل و آغاز عملیات آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که از این تعداد طرح‌های در دست بررسی بیش از ۲۰ مورد در اولویت طرح‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران قرار گرفته است .

وی با اشاره به تعیین تکلیف طرح‌های مابقی در حوزه‌های صنعت،‌گردشگری و کشاورزی افزود: از مجموع طرح‌های در دست بررسی هم‌اکنون تعداد ۵۴ طرح به سرمایه‌گذاران داخلی و ۱۲ طرح نیز به سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری و آغاز عملیات واگذار و ارائه شده است .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: باتوجه به اینکه شاخص‌های سرمایه‌گذاری در کشور معین بوده و در بسیاری ازنقاط کشور به صورت یکسان است در استان اردبیل نیز به فراخور همین موضوع شاخص‌های سرمایه‌گذاری یکسانی با سایر نقاط و مناطق داریم که طبق این شاخص‌ها بیشترین طرح‌های سرمایه‌گذاری ما در حوزه کشاورزی و در درجه دوم در بخش گردشگری می‌باشد .

مظفری گفت: گاهی اوقات به منظور تطبیق شرایط موجود با تمامی اقشار جامعه و در برخی مناطق من جمله مناطق محروم و کم‌برخوردار شاخص‌های سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات به افراد و سرمایه‌گذاران تغییر می‌کند که این مهم در خصوص طرح‌هایی صدق می‌کند که بیشتر در مناطق روستایی و روستانشین، مناطق محروم و کم‌برخوردار و نوار مرزی استان هستند و شرایط ارائه تسهیلات در این مناطق کمی متفاوت‌تر است .

وی اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به منزله پنجره واحد عمل کرده تا تسهیل در فرآیند به شکل واقعی انجام شود که در این راستا مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مختلف با اختیار تمام با استقرار در این مرکز تلاش می‌کنند تا روند صدور مجوزها را تسهیل کنند زیرا رویکرد این مرکز تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی در منطقه است تا در صورت انجام و تحقق این تلاش مضاعف علاوه بر توسعه اقتصاد منطقه شاهد حضور کثیری از سرمایه گذاران در منطقه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار