رونالدو: پرتغال و اسپانیا در اولین دیدار جام برای برد وارد زمین خواهند شد

تهران (پانا) – فوق ستاره تیم ملی پرتغال معتقد است تاثیرگذار بودن نتیجه دیدار اول جام جهانی در ادامه روند مسابقات، باعث خواهد شد تا تیم ملی کشورش و اسپانیا در اولین گام برای پیروزی مقابل هم صف آرایی کنند.

کد مطلب: ۸۲۹۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رونالدو: پرتغال و اسپانیا در اولین دیدار جام برای برد وارد زمین خواهند شد

به گزارش دیلی اکسپرس، تیم ملی فوتبال پرتغال که در جام جهانی 2018 با تیم‌های اسپانیا، مراکش و ایران همگروه شده است باید جمعه شب در اولین دیدار خود به مصاف اسپانیا برود.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال درباره دیدار با اسپانیا گفت: همیشه دیدار اول در تورنمنت‌ها مهم است و نتیجه آن در آینده تاثیرگذار خواهد بود؛ این موضوع برای تیم ما و اسپانیا هم وجود دارد. شکست در اولین بازی کار را برای ادامه تورنمنت سخت‌تر می‌کند و ما به همین علت باید در اولین بازی خود با برد زمین را ترک کنیم.

وی درباره شانس قهرمانی در جام جهانی گفت: قهرمانی در جام جهانی رویایی است که برای پرتغال هم وجود دارد. ما اگر بدنبال رسیدن به این رویا هستیم باید مانند یورو 2016 باشیم تا بتوانیم جام قهرمانی را بدست آوریم.

برنده توپ طلای فوتبال جهان در سال 2017 در ادامه درباره شانس‌های کسب این جایزه در سال 2017 گفت: اعتقاد برخی این که تنها من و لیونل مسی شانس کسب دوباره توپ طلای جهان را داریم اما حقیقت این است که بازیکن‌های دیگری نیز هستند که شانس کسب توپ طلا را در سال 2018 داشته باشند. یکی از این بازیکن‌ها محمد صلاح است؛ او یکی از بازیکنان خوب فوتبال جهان در فصل گذشته بود و شانس خوبی برای کسب توپ طلا دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار