ترکیب نهایی تیم والیبال نشسته بانوان برای مسابقات جهانی هلند مشخص شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از مشخص شدن ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات جهانی هلند خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب نهایی تیم والیبال نشسته بانوان برای مسابقات جهانی هلند مشخص شد

به گزارش سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از مشخص شدن ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات جهانی هلند خبر داد.

وی در این مورد گفت: با توجه تقارن سومین اردوی تیم ملی با ماه مبارک رمضان، تمرینات در شهر ساری که از نظر امکانات به ویژه تجهیزات بدن سازی مناسب ترین مکان تشخیص داده شد، برگزار و خوشبختانه در بهترین شرایط ممکن برگزار شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در این اردو 17 بازیکن حضور داشتند که سه تن از آنها از بازیکنان جوانی بودند که به تازگی استعداد یابی شده‌اند و در کنار سایر ملی پوشان برای محک خوردن توانمندی شان دعوت شدند. این اقدام از این پس در اردوها صورت می‌گیرد و خوشبختانه استان‌ها برای استعدادیابی وارد رقابت شده‌اند و این امر برای پشتوانه سازی لازم است.

سرمربی تیم ملی افزود: در اردوی سوم بیشتر بر مسائل تاکتیکی متمرکز بودیم و مسابقاتی تدارکاتی نیز با حضور داوران آقا برگزار شد تا هرچه بیشتر شرایط به مسابقات جهانی نزدیک‌تر باشد.

سلیمانی اضافه کرد: در پایان اردوی سوم 12 نفر از ملی پوشان به عنوان ترکیب اصلی انتخاب شدند که ترکیبی جدید هستند و مسابقات جهانی فرصت خوبی است که محک بخوردند و البته ترکیب نهایی برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بعد از مسابقات جهانی مشخص می‌شود و امکان دارد تغییراتی در آن صورت بگیرد و یا اینکه همین ترکیب باقی بماند.

سرمربی تیم ملی بانوان تصریح کرد: به وضوح تغییرات زیادی در ترکیب تیم دیده می‌شود و اسامی جدیدی به چشم می‌خورد و امیدواریم این کار بزرگی که شروع شده با حمایت فدراسیون و انجمن والیبال ادامه یابد و به جایگاهی که در آسیا می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه قهرمانان دنیا در والیبال نشسته بانوان از آسیا هستند، کار سختی در بازی‌های پاراآسیای جاکارتا پیش رو داریم و شاید نتوانیم به همین زودی به جایگاه آقایان برسیم. اما با صبر و حوصله و سرمایه گذاری بیشتر و نیز برنامه‌های منظم استعدادیابی، دست یابی به بهترین جایگاه در بخش بانوان نیز دست یافتنی است.

سلیمانی در پایان گفت: دهه دوم تیرماه آخرین اردوی تیم ملی که متصل به اعزام نیز هست برگزار می شود و پس از آن به مسابقات جهانی هلند که از 24 تا 31 تیر ماه برپاست، اعزام می‌شویم.

اسامی دوازده ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی هلند که ترکیب اصلی تیم ملی را نیز تشکیل می‌دهند به شرح زیر اعلام شده است:

معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده و ندا پنجه باشی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار