اتصال ۴۳دستگاه اداری صومعه‌سرا به شبکه دولت

رشت(پانا)-فرماندار صومعه‌سرا گفت: ۴۳دستگاه اداری و اجرایی صومعه‌سرا از ۵۲دستگاه به شبکه دولت متصل میباشند.

کد مطلب: ۸۲۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اتصال ۴۳دستگاه اداری صومعه‌سرا به شبکه دولت
مهندس علی فتح‌اللهی در کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد،به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و اظهار کرد:جهان امروز به سرعت در حال حرکت به سمت فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
وی به توسعه روزافزون تکنولوژی اشاره کرد و افزود:تکنولوژی با شتاب در حال توسعه و پیشرفت است.
فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری در حال توسعه است و باید با انجام اقدامات بستر و زیرساخت‌های لازم را برای در مسیر قرار گرفتن ایران در مسیر توسعه فراهم کرد.
وی با بیان اینکه اقدامات خوب و قابل رضایتی در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در سطح کشور و استان گیلان صورت گرفته است،گفت:مطمئنا پیشرفت تکنولوژی و توسعه باید در جهت جلب رضایتمندی مردم باشد.
فتح‌اللهی با بیان اینکه دولت نیز اقداماتی را در خصوص دولت الکترونیک انجام داده است،تصریح کرد:دولت الکترونیک با توجه به افزایش سرعت،دقت و روند پیگیری در ارائه خدمات، رضایتمندی مردم را در پی دارد. که باید زیرساخت‌های لازم نیز در شهرستان نیز فراهم شود.
وی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها در بخش‌های روستایی شهرستان تاکید کرد و گفت:برخی از روستاهای شهرستان فاقد پوشش آنتن‌دهی می‌باشند که نیاز است زیرساخت‌های برای برقراری ارتباط فراهم شود.
فتح‌اللهی خواستار تبدیل و جایگزینی شبکه WLLبا نسل جدید در برخی از روستاها شد و گفت:باید با استفاده از فیبر نوری به عنوان یکی از ابزارهای فناوری اطلاعات در راستای رشد و توسعه در این حوزه اقدام شود.
فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه ۴۳دستگاه اداری و اجرایی صومعه‌سرا از ۵۲دستگاه به شبکه دولت متصل می‌باشند،اظهار کرد:رفع عدم آنتن‌دهی در برخی روستاها،تبدیل WLLبه GCM و تبدیل کابل مسی به فیبر نوری، اتصال برخی روستاها به شبکه دولت باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار