مدیر آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان تاکید کرد:

مسافران فرهنگی و خانواده هایشان با نهایت گشاده رویی مورد استقبال قرار گیرند

زنجان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان گفت: برای تحقق شعار صیانت از حقوق شهروندی،مسافران فرهنگی و خانواده هایشان با نهایت گشاده رویی مورد استقبال قرار گیرند.

کد مطلب: ۸۲۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مسافران فرهنگی و خانواده هایشان با نهایت گشاده رویی مورد استقبال قرار گیرند

ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا و با هدف پرداختن به فرآیند اسکان مسافران فرهنگی در تابستان سال جاری،در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

مریم رشتچی در این جلسه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در فرآیند پذیرش و اسکان گفت:برای تحقق شعار صیانت از حقوق شهروندی،مسافران فرهنگی و خانواده هایشان با نهایت گشاده رویی مورد استقبال قرار گیرند.

وی افزود:بر این اساس باید کیفیت پذیرایی و امکانات ستاد اسکان مرکزی و پایگاه های اسکان فرهنگیان در سراسر استان ارتقا یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به ارزیابی مستمر از پایگاه های اسکان تابستانی اظهار داشت: براساس نظرسنجی صورت گرفته از مسافران در ایام اسکان نوروزی،رتبه استان زنجان در میزان رضایت‌مندی مسافران مطلوب بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد:این روند و میزان رضایت مسافران از فرآیند پذیرش و اسکان در تابستان با بالابردن کیفیت ارائه خدمات ادامه یابد.

رشتچی در بخش دیگری از سخنان خود و با توجه به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از نهم الی 22 مردادماه در زنجان ابراز داشت:برای آسایش خانواده های دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات،تدابیر ویژه ای در خصوص اسکان آنان در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اتمام پذیرش و اسکان مسافران در 15 شهریور و همچنین حضور مسافران در ایام تاسوعا وعاشورا ی حسینی در اواخر همین ماه در زنجان ،گفت:مدارس واقع در مرکز شهر آماده پذیرایی از زائرین و عزاداران در روزهای مذکور هستند.

وی در پایان خواستار رایزنی با سایر دستگاه های ذیربط برای برپایی غرفه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی در محل ستاد مرکزی پذیرش و اسکان فرهنگیان در هنرستان شهید مطهری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار