واژگونی تریلرحامل گوگرد در نیشابور

نیشابور (پانا )- یک دستگاه تریلر حاوی بار گوگرد بامداد امروز در بلوار 76متری امام رضا (ع) واژگون شد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی تریلرحامل گوگرد در نیشابور

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان این خبرگفت: ساعت 25 دقیقه بامداد امروز سه شنبه 22 خرداد خبر واژگونی یک دستگاه تریلر حاوی بار گوگرد به سامانه 125 این سازمان اعلام شد.
سید مهدی حسینی اظهار داشت : با اعلام این خبر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 جهت عملیات احتیاط حریق به محل اعزام شدند. با رسیدن آتش نشانان به محل عملیات احتیاط حریق و نصب علایم هشدار دهنده انجام شد.خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت و راننده ،سالم از خودرو خارج شده بود.
مدیرعامل سازمان که خود نیز در لحظات اولیه در محل حضور یافت در ادامه افزود: علت این حادثه توسط پلیس راهوردر دست بررسی می باشد اما به احتمال زیاد خواب آلودگی راننده موجب واژگونی خودرو شده بود.
وی افزود : صبح امروز نیروهای عملیاتی آتش نشانی در محل مستقر شدند تا عملیات تخلیه بار تریلر به داخل تریلر دیگر صورت گیرد .
گفتنی است با توجه به مسدود شدن دوربرگردانهای مسیر، خودروی آتش نشانی مجبورشد مسیر حدود 5 کیلومتری تا پلیس راه را برای دورزدن و برگشتن همین مسیر تا رسیدن به محل حادثه را طی کند که چنانچه این سانحه منجر به آتش سوزی می شد زمان تلف شده خسارات زیادی به جا می گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار