شهردار منطقه چهار اعلام کرد

اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی بوستان نرگس

قم (پانا)- شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اجرای عملیات عمرانی بهسازی بوستان نرگس، گفت: این پروژه با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال انجام است که شامل بخشهای مختلف می باشد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی بوستان نرگس

مجید متین‌فر با اشاره به اجرای عملیات عمرانی بهسازی بوستان نرگس، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال انجام است که شامل بخشهای مختلف می باشد
شهردار منطقه چهار قم از احداث پیست دوچرخه سواری در بوستان نرگس خبر داد و افزود: این پیست به طول 450 متر اجرا شده و برای عملیات عمرانی آن 200 مترمکعب بتن ریزی رنگی صورت خواهد گرفت.
متین فر با بیان اینکه در این پروژه 2 هزار و 200 مترمربع کف فرش بتنی اجرا می‌شود، گفت: اجرای نرده بتنی طرح چوب به طول 700 متر از دیگر بخش‌های این پروژه است.
وی از احداث 30 آلاچیق در این بوستان خبر داد و افزود: مسقف کردن زمین ورزش و تندرستی و احداث و بهسازی سردرب ورودی به مبلغ حدود یک میلیارد ریال از جمله بخش‌های این پروژه است.
شهردار منطقه چهار قم همچنین احداث دو منبع بتنی ذخیره آب 400 متر مکعبی را از دیگر پروژه‌های این منطقه عنوان کرد و افزود: یکی از این منابع بتنی برای بوستان جنگلی آیت الله بروجردی و دومی برای گلخانه پل انقلاب با اعتبار 5 میلیارد ریال اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار