برگزاری دومین جلسه هماهنگی ستاد کارآموزی کارورزی شهرستان دلیجان

اراک(پانا)- دومین جلسه ستاد کارورزی و کارآموزی شهرستان دلیجان به منظور سازماندهی بهینه دانش آموزان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش جهت کسب مهارت های لازم در زمینه رشته تحصیلی با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه هماهنگی ستاد کارآموزی کارورزی شهرستان دلیجان

مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این جلسه درس کار آموزی و کارورزی را یکی از مهمترین دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان هنرستان های کار دانش و فنی و حرفه ای دانست.

حجت اله فدایی افزود: هدف آموزش و پرورش از تشکیل هنرستان ها و رشته های مهارتی تامین نیروی کار ماهر است که با توجه به بحث کارورزی و اهتمام ویژه در این خصوص هدف مورد نظر محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر از این فعالیت ها در مدارس به خوبی حمایت شود و برنامه ریزی های لازم و اساسی طرح ریزی شود زمینه بسیاری از مشکلات شغلی، کار و فعالیت هنرآموزان بعد از فراغت تحصیل مهیا خواهد شد.

کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش دلیجان نیز گزارشی از روند اجرای کارآموزی کارورزی سال گذشته هنرستان ها ارائه کرد.

علی رفیعی گفت: یکی از مهمترین مواردی که باید از طریق فرمانداری رفع شود همکاری ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی جهت پذیرش هنرآموزان و هنرجویان هنرستان هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار