مدیرکل ارشاد استان یزد:

۴۳۰ اثر به دومین دوره کتاب سال یزد رسید

یزد (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۴۳۰ اثر به دومین دوره کتاب سال یزد رسید

مجید جوادیان زاده در نشست هماهنگی برنامه های دومین دوره کتاب یزد با اشاره به اعلام وصول ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد اظهار داشت: میزان استقبال از این برنامه فرهنگی بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره کتاب سال یزد با جایزه ویژه شهید صدوقی برگزار می شود، افزود: با رسیدن آثار به دبیرخانه، داوری آثار از امروز آغاز شده است.

جوادیان زاده یادآور شد: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره کتاب سال یزد قرار است ۱۴ تیرماه به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی برگزار می شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف یزدشناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد برگزار می شود و اداره ارشاد استان یزد با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی در برگزاری آن مشارکت دارند.

جوادیان زاده، مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

وی عنوان کرد: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی - اجتماعی بنا نهاده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار