محمدی: تورنمنت استونی محک مناسبی برای تیم ملی والیبال جوانان بود

تهران (پانا) - سرپرست تیم جوانان می گوید تورنمنت استونی محک مناسبی برای جوانان ایران بود.

کد مطلب: ۸۲۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اکبر محمدی سرپرست تیم جوانان ایران درباره حضور تیم جوانان در تورنمنت استونی گفت: در این تورنمنت برابر تیم ملی ب ایتالیا و استونی و تیم جوانان روسیه قرار گرفتیم. سطح مسابقات واقعا بالا بود و تیم ما در یک تورنمنت رسمی محک مناسبی خورد. در این مسابقات 4 بازیکن اصلی خود یعنی توخته، یلی، حضرت پور و شریفی را به همراه نداشتیم و از تمام قدرت خود استفاده نکردیم و با بازیکنانی به میدان رفتیم که در دو ماه گذشته تمرینات خوبی داشتند که در نهایت در رتبه چهارم ایستادیم.

وی در تشریح برنامه تیم جوانان اضافه کرد: روز سه شنبه به اسلوونی سفر خواهیم کرد و در یک کمپ ورزشی مجهز اسکان پیدا کنیم تا سه بازی با تیم جوانان این کشور انجام دهیم. سپس به بلغارستان می رویم و در 5 روزی که در این کشور حضور داریم، 3 دیدار با تیم جوانان بلغارستان برگزار خواهیم کرد. در تاریخ 3 تیرماه به تهران سفر می کنیم و از ششم تیرماه با اضافه شدن 4 بازیکنی که در ترکیب تیم ملی بزرگسالان در لیگ ملت ها حاضور دارند، برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شویم.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در طول این اردو شرایط خوبی را داریم. محل تمرین، ترانسفر، غذا و برنامه تمرینی مناسبی داریم و بازیکنان نیز بدون مصدومیت، انگیزه های زیادی دارند و همگی تلاش می کنند تا بهترین تمرینات را برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی سپری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار