معاون استاندار آذربایجان غربی از پروژه مرکز رفاهی فرهنگیان بازدید کرد

ارومیه(پانا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ارومیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار آذربایجان غربی از پروژه مرکز رفاهی فرهنگیان  بازدید کرد

«علیرضا رادفر» معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با همراهی مدیرکل و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان، صبح امروز از پروژه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ارومیه بازدید کرد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با بیان اینکه بیش از 38 هزار نفر بعنوان خانواده بزرگ فرهنگیان استان مشغول خدمت می باشد؛ اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه بزرگ بخش اعظمی از نیاز آموزش و پرورش استان به فضای مناسب برگزاری جلسات و همایشها تامین شود.

به گفته مسئولان فنی این پروژه، عملیات احداث این پروژه از اواخر سال 95 آغاز شده و در صورت تامین اعتبارات لازم اوایل سال 98 به بهره برداری می رسد.

پروژه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ارومیه با سرمایه گذاری و پیش بینی اعتباری بالغ بر 28میلیارد تومان توسط صندوق ذخیره فرهنگیان احداث می شود.

این پروژه در زمینی به مساحت 13هزار متر مربع در جنب باشگاه فرهنگیان ارومیه احداث می گردد که دارای 11هزار و 500متر مربع زیر بنا در دو ساختمان مجزا شامل ساختمان مجموعه تالارها، آمفی تئاتر و سالن های جلسات و ساختمان هتل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار