عضو خبرگان رهبری:

خیرین مدرسه سازنقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارند

مراغه (پانا) - عضو خبرگان و امام جمعه مراغه گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان یار و یاور آموزش و پرورش ،نقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارند.

کد مطلب: ۸۲۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه سازنقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارند

آیت الله پورمحمدی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مسئولین آموزش و پرورش مراغه گفت: ساختن مدرسه یک اصل در کشور است و تلاش های خیرین مدرسه ساز در این راستا قابل تقدیر و تشکر می باشد.

وی با اشاره به میزبانی مراغه برای بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی افزود : برگزاری این جشنواره بهترین فرصت برای جذب خیرین جوان و همچنین شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان است.

وی درادامه از دریافت شهریه های هنگفت در مدارس غیردولتی انتقاد و تاکید کرد : آموزش و پرورش با در نظر گرفتن مصالح و منافع مردم ،نظارت بیشتری در این خصوص اعمال کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با شعار رویش نیک اندیشان جوان و با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

عبداله فرمانی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری در ساخت مدرسه توسط خیرین را دارد ، افزود : در حال حاضر 50درصد مدارس این استان توسط خیرین احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این دیدار گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان 6تیرماه سال جاری با حضور ششصد خیرمدرسه ساز در تالار سرباز این شهرستان برگزار خواهد شد.

جلیل اسلامی افزود : این جشنواره فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی و معرفی پتانسیل های این شهرستان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار