استاندار سمنان:

سند توسعه اشتغال روستایی برای 41 روستای استان سمنان در حال تدوین است

سمنان (پانا) - سید شهاب‌الدین چاوشی گفت: به‌محض پایان یافتن 41 روستا مطالعه بر روی روستاهای دیگر آغاز خواهد شد که برای بهبود راندمان باید در این مطالعات موانع شناسایی و ابهامات برطرف شود.

کد مطلب: ۸۲۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سند توسعه اشتغال روستایی برای 41 روستای استان سمنان در حال تدوین است

سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت اشتغال روستاییان استان سمنان اظهارداشت: اجرای به‌ موقع بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها می‌تواند در تسریع پروژه‌های اشتغال‌زایی اثربخش باشد، لذا ایجاد سامانه نباید بهانه‌ای برای طولانی شدن کار مردم شود بلکه امورات آن‌ها می‌بایست در کمترین زمان و بیشترین دقت صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دولت اعتبارات مطلوبی را در حوزه اشتغال روستاها منظور کرده است، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند مردم را به استفاده از تسهیلات و ایجاد کسب‌وکار در روستا تشویق کنند لذا توجیه و آموزش آن‌ها باید در دستور کار واقع شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه سند توسعه اشتغال روستایی برای 41 روستای استان سمنان در حال تدوین است، تصریح کرد: به‌محض پایان یافتن این تعداد روستا مطالعه بر روی روستاهای دیگر آغاز خواهد شد که برای بهبود راندمان باید در این مطالعات موانع شناسایی و ابهامات برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار