مدیرکل بانوان استانداری در همایش عفاف و حجاب:

نهاد خانواده کانون مهم و اثر گذار در روابط اجتماعی است

قزوین (پانا) - مدیرکل بانوان استانداری گفت: نهاد خانواده کانون مهم و اثر گذار در روابط اجتماعی است که شخصیت فرد در آن شکل می گیرد.

کد مطلب: ۸۲۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نهاد خانواده کانون مهم و اثر گذار در روابط اجتماعی است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،"معصومه مرادیان" صبح امروز یکشنبه در همایش عفاف و حجاب که در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: امروزه جهانیان به جایگاه و اهمیت خانواده در تربیت فرزندان و داشتن نسلی سالم است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: در فضای کنونی خانواده تنها محل همزیستی نیست و به عنوان یک کانون مهم و اثر گذار در روابط اجتماعی محسوب می شود.
مشاور استاندار افزود: خانواده در جهان به عنوان یک کانون اساسی تلقی می شود و نقش آن بعد از ازدواج بسیار پررنگ تر و برجسته تر می شود.
مرادیان با بیان اینکه امروزه اکثر کشورهای جهان به اهمیت خانواده پی برده اند،اضافه کرد: در واقع خانواده پس از ازدواج به بلوغ و تثبیت می رسد و بنابراین همه دستگاه ها باید برای تثبیت جایگاه خانواده و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه ریزی لازم را انجام داده و قدم های مثبتی را بردارند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: طرح گفتمان ملی عفاف و حجاب در کشور برای تثبیت جایگاه آن در جامعه و خانواده توسط دولت در حال اجراست.
یک استاد حوزه علمیه نیز در این همایش گفت: دین اسلام در هیچ زمینه ای از مشکلات جامعه سکوت نکرده است و برای پاسخگویی به تمامی مسائل جواب هایی را دارد.
فاطمه حکیم جوادی افزود: قرآن مجید کتابی است که دشمنان بسیار تلاش کردند تا در آن اختلافی پیدا کنند اما موفق نشدند و این نشان دهنده جایگاه والای دین اسلام و کتاب الهی قرآن است.
در ادامه این همایش با تبیین جایگاه عفاف و حجاب در میان خانواده ها در خصوص نقش موثر خانواده در هدایت و تربیت فرزندان و انتخاب همسر بحث و گفت وگو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار