مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: استخدام 25 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش کشور کمبود نیروی انسانی استان را جبران خواهد کرد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: استخدام 25 هزار نیرو جدید در آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: استخدام 25 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش  کشور کمبود نیروی انسانی  استان را جبران خواهد کرد

پنجمین جلسه شورای معاونین عام اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان، روسای دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیرکل کانون پرورش فکری استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه در سالهای آینده تعداد زیادی از نیروی انسانی آموزش و پرورش به علت بازنشستگی از سیستم خارج می شوند؛ اظهار کرد: اخذ مجور استخدام 25 هزار نیرو جدید در آموزش و پرورش اقدام مناسبی است که بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران خواهد کرد.

وی با اذعان به اهمیت گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: حجم بالای جذب نیرو نباید فرآیند گزینش و استخدام را مختل کند و باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

این مقام مسئول توجه به معیار انگیزه در گزینش معلم را بسیار کلیدی عنوان کرد و افزود: پایبندی به جایگاه معلمی از آغاز جذب تا ورود به کلاسهای درس باید از ویژگی های شاخص معلمان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از مسئولان دانشگاه فرهنگیان می خواهیم در ایجاد و حفظ انگیزه برای معلمان آینده و آماده سازی روانی برای حضور علاقه مند و تاثیرگذار در کلاسهای درس بیش از پیش تلاش کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایان تابستان، بر ارتقاء کمی و کیفی پایگاه های تابستانی با همکاری سایر نهادهای ذی ربط تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار