رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه نهادینه شود

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است و باید در جامعه نهادینه شود .

کد مطلب: ۸۲۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه نهادینه شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مهندس فاطمه خمسه در پنجمین جلسه هماهنگی یادواره شهدای جهاد کشاورزی (سنگرسازان بی سنگر ) که با حضور اله بداشتی رئیس بسیج سازندگی استان قزوین و اعضای کمیته و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : همزمان با سالروز تاسیس جهاد کشاورزی به فرمان امام راحل ( ره ) و همچنین در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین ؛ یادواره شهدای جهاد کشاورزی ( سنگرسازان بی سنگر ) نیز در ۳۰ خرداد ماه سالجاری در استان برگزار می شود.

وی به جایگاه ایثار و رشادت ها و جانفشانی های شهدا در دفاع از این مرز و بوم اشاره کرد و اظهار داشت : شهدا مقام والایی دارند و وظیفه سنگینی بر دوش تک تک ماست تا بتوانیم یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی بر لزوم اهمیت جمع آوری آثار خانواده شهدا در قالب مصاحبه و چاپ و تدوین و تالیف نقش جهاد سازندگی استان در دفاع مقدس تاکید کرد.

گفتنی است ؛ در این جلسه مقرر شد : آثار خانواده شهدا در قالب مصاحبه و چاپ و تدوین و تالیف نقش جهاد سازندگی استان در دفاع مقدس جمع آوری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار