قدردانی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آماده سازی کتب درسی

تهران (پانا) - سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بازدید سرزده از سازمان پژوهش از حضور مدیران دفاتر در روزهای تعطیل نیمه خرداد و تلاش دوستان برای آماده سازی کتب درسی تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آماده سازی کتب درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حیدر تورانی در یادداشتی از حضور مدیران دفاتر مختلف سازمان در روزهای تعطیل نیمه خرداد و تلاش آنان برای آماده سازی کتب درسی تشکر و قدردانی کرد.

در یادداشت سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آمده است:

«آنقدر حق انتخاب داشتم که نمی دانستم اتومبیلم را کجا پارک کنم. همه کسب و کارهای خیابان ایرانشهر و قرنی تعطیل بود چه برسد به سازمانهای دولتی!

ماشینم را به راحتی پارک کردم و قدم زنان وارد تنها سازمانی شدم که درب آن باز بود. آن سازمانی نیست به جز سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش.

ساعت 11:30 صبح روز 15 خرداد مصادف با بیستم ماه مبارک رمضان است. ادب حکم می‌کند سری به دانشگران سازمان در دفاتر تالیف و دفتر آماده‌سازی و چاپ کتابهای درسی بزنم. دفتر چاپ که تقریبا همه آمده بودند، از دفاتر دیگر هم گروههایی از تالیف حضور داشتند، دیدار گرم و دلچسبی بود، مدیران سه دفتر نیز حاضر بودند. قرار است همه روزهای تعطیل نیمه خرداد را فعالانه در محل کار باشند. دلسوزی و تعهد دوستان همکارم مرا سر ذوق آورد و شوق تغییر را در من صدچندان کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار