تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پی حضور حماسی مردم

گرگان(پانا)-به مناسبت حضور باشکوه و حماسی ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس از سوی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان پیام تقدیر و تشکری منتشر شد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پی حضور حماسی مردم

به مناسبت حضور باشکوه و حماسی ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس از سوی احسان گوهری راد،مدیر کل آموزش و پرورش گلستان پیام تقدیر و تشکری به شرح زیر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لـم یشـکرالمخلوق لـم یشـکر الخالـق

حضور حماسی و شکوهمند مردم مؤمن و انقلابی استان گلستان و به ویژه جامعه بزرگ و ارزشمند فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس همانند سایر آحاد ملت شریف ایران اسلامی، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه ولایت مدار ثبت نمود. این حرکت انقلابی و دشمن شکن که در لبیک به ندای تاریخی امام راحل عظیم الشأن و فرامین مقام معظم رهبری شکل گرفت، بار دیگر وحدت، انسجام و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را به نمایش گذاشت و لرزه بر پیکر استکبار و صهیونیسم انداخت.بی شک این لبیک آگاهانه در شرایطی که جهان اسلام در شرایط حساسی به ویژه در فلسطین، یمن و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است، تاثیر بسزایی در آگاه شدن مردم دنیا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی دارد. شما مردم با حضور دشمن شکن خود، پیام مظلومیت مردم فلسطین و جهان اسلام را به دنیا اعلام نمودید و قطعا این مشت های گره کرده و فریادهایی که بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب سر داده شد، در رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی، تاثیر گذار است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، مراتب سپاس و امتنان خود را از همه ملت شریف ایران و به ویژه فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان عزیز اعلام می دارم و از درگاه خداوند متعال عزت و سرفرازی روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم فلسطین را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار