شوخی مطهری و ابطحی در مراسم افطاری مازنی، نماینده تهران در مجلس

ابطحی خطاب به مطهری: دست همه را با مواضع خودت از پشت بسته‌ای

تهران (پانا) - محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات که این روزها از جلسات افطاری اصلاح طلبان و دیدارهایشان عکس هایی منتشر می کند در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی از افطاری احمدمازنی، نماینده مردم تهران و حضور طیف‌های مختلف در این مراسم افطاری منتشر کرد و از گپ‌و‌گفت های افطاری نوشت.

کد مطلب: ۸۲۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شوخی مطهری و ابطحی در مراسم افطاری مازنی، نماینده تهران در مجلس

ابطحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«بهانه البته ماه رمضان است. اما به هر دلیلی آدم‌های مختلف به خصوص با گرایش‌های متفاوت وقتی یکدیگر را ببینند، تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات کشور بیشتر می‌شود.

آقای مازنی،‌نماینده شجاع تهران امشب میزبان جمعی از نیروهای مختلف سیاسی بود. من هم دعوت بودم. به سهم خودم کلی با این و آن حرف زدم. نظراتی دادم. حرف‌هایی شنیدم.

در این جلسات افراد بخواهند یا نخواهند، از مشکلات و نظرات و حرف‌های مردم اطلاع بیشتری پیدا می‌کنند.

مطایبه‌ای هم با علی آقای مطهری داشتم. قدیم‌های دور من یک محافظی داشتم که حالا محافظ آقای علی مطهری است. علی آقای مطهری به شوخی گفت دیدم رگه‌های انحراف دارد نگو محافظ تو بوده است. من هم کم نیاوردم و گفتم حالا که به لطف عملکرد خیلی از مسئولان (‌والبته به برکت شجاعتی که شخص علی مطهری دارد) شما دست همه ما را با مواضع خودت از پشت بسته‌ای.

کمی هم با آقای جمشید انصاری، معاون سازمان اداری رئیس‌جمهوری در مورد اینکه باید به وزرا توصیه کرد که کارتابل کاغذی را کنار بگذارند، صحبت کردم.

خلاصه ممنون از دوست خوب و جسورمان آقای مازنی، نماینده تهران در مجلس.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار