ماهانه بیش از سه میلیاردریال به خانه های تحت حمایت بهزیستی استان اصفهان پرداخت می شود

اصفهان (پانا) - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان از پرداخت ماهانه سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای 39 خانه که تحت حمایت سازمان بهزیستی استان هستند خبر داد و گفت دو میلیارد ریال این مبلغ به 550 کودک که نزد خانواده های فامیل هستند پرداخت می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ماهانه بیش از سه میلیاردریال  به خانه های تحت حمایت بهزیستی استان اصفهان پرداخت می شود

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان از پرداخت ماهانه سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای 39 خانه که تحت حمایت سازمان بهزیستی استان هستند خبر داد و گفت: دو میلیارد ریال این مبلغ به 550 کودک که نزد خانواده های فامیل هستند پرداخت می شود.

مجتبی ناجی در حاشیه مراسم افطاری فرزندان بدون سرپرست در کاشان با بیان اینکه این اعتبارات کمک هزینه تحصیلی و اموزشی برای این افراد میباشد اظهار داشت: 420 کودک بی سرپرست و بد سرپرست در استان اصفهان وجود دارد که در 39 خانه تحت حمایت و پوشش سازمان بهزیستی هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی افزود : از این تعداد 35 نفر در 4 خانه در کاشان تحت پوشش هستند و از خدمات نگهداری تحصیلی و آموزشی بهره مند می شوند.

ناجی همچنین از وجود 760 مهد کودک که در مقطع پیش دبستانی تحت حمایت بهزیستی هستند و کمک هزینه آموزشی و یک وعده غذای گرم دریافت می کنند خبرداد و خاطر نشان کرد: 9300 زن سرپرست خانوار تحت پوششی خدمات حمایتی سازمان بهزیستی استان هستند که به صورت خود اشتغال و توانمند سازی و آموزش صنایع دستی تقسیم شده و در زمینه کمک هزینه ایی برای سبد خانوار مورد حمایت سازمان قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار