رئیس انجمن کشتی آموزش‌ و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برگزاری اردوی منتخب کشتی آزاد و فرنگی استان به میزبانی اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس انجمن کشتی آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: اردوی آماده‌سازی تیم منتخب استان در رشته کشتی آزاد و فرنگی نونهالان به‌ صورت مشترک مابین آموزش‌ و پرورش و هیأت کشتی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی منتخب کشتی آزاد و فرنگی استان به میزبانی اردبیل

عبدالرضا اقبال با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم منتخب استان کشتی آزاد و فرنگی نونهالان به‌صورت مشترک مابین آموزش‌وپرورش و هیأت کشتی استان اردبیل برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: این اردو از روزهای ۲۷ تا خردادماه با حضور ۴۱ کشتی‌گیر در سالن چند منظوره شهید کاظم دیرین شهرستان اردبیل برگزار می‌شود .

رئیس انجمن کشتی آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی با مشارکت اعضا شورای فنی مسابقات به اردوی تیم منتخب فراخوان شده‌اند .

اقبال با توجه به زمان برگزاری مسابقات قهرمان کشوری کشتی آزاد و فرنگی نونهالان بیان کرد: امسال مسابقات قهرمان کشوری کشتی آزاد و فرنگی به‌صورت مشترک با فدراسیون کشتی و فدراسیون دانش آموزی در تیرماه سال جاری به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد .

وی افزود : تفاهم‌نامه که بین فدراسیون کشتی و وزارت آموزش‌وپرورش نوشته‌شده است نویدبخش رشد و توسعه این رشته ورزشی در مدارس سراسر کشور است و امیدوارم که این برنامه‌ها تداوم داشته باشد .

رئیس انجمن کشتی آموزش‌وپرورش استان اضافه کرد: از اولویت‌های آموزش‌وپرورش جذب دانش آموزان به ورزش است که در آینده شاهد نسل پویا و بانشاطی باشیم و در این راستا گام‌های مثبت برداشته‌شده است که می‌تواند منجر به فعال‌سازی سالن‌های ورزشی کشتی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار