مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران

نظارت دقیق از طریق الکترونیکی کردن خدمات بیمه‌ای امکانپذیر است

تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه خدمات القایی هزینه بسیاری را برای سازمان‌های بیمه‌گر تحمیل می‌کند، می‌گوید با الکترونیکی کردن خدمات می‌توان نظارت دقیقی بر اقدامات داشت.

کد مطلب: ۸۲۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت دقیق از طریق الکترونیکی کردن خدمات بیمه‌ای امکانپذیر است

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت، طاهر موهبتی بیان کرد: یکی از دلایل انباشت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت این است که در طول سال‌های گذشته بیش از اعتبارات خود هزینه کرده است به همین دلیل در سال جاری بر مدیریت هزینه تاکید داریم.

موهبتی با تاکید بر اینکه این سازمان به سمت الکترونیکی کردن خدمات حرکت خواهد کرد تا نظارت‌ دقیقی بر اقدامات داشته باشد، گفت: از ۴۰ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان ۳۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده اند. باید با برگزاری آزمون وسع کاری کنیم که افراد متمول در حق بیمه خود مشارکت داشته باشند و تنها افراد نیازمند که هدف اصلی طرح بیمه رایگان بودند، تحت پوشش بیمه رایگان قرار گیرند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه امسال برای سازمان بیمه سلامت به خصوص در ۶ ماه اول، سال سختی خواهد بود، گفت: برای رسیدن به اهدافمان به همراهی تمام مسئولین از جمله استانداران و نمایندگان مجلس نیاز داریم ما اقداماتمان را به نحوی انجام خواهیم داد که خدشه‌ای به رضایت مردمی وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار