مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: تقویم اجرایی ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

اهواز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: تقویم اجرایی ثبت نام دانش آموزان خوزستان که در فاصله زمانی 9 خردادماه تا نیمه دوم مهرماه اجرایی می شود، به ادارات، مناطق و مدارس استان خوزستان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۸۲۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: تقویم اجرایی ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

محمد تقی زاده گفت: شیوه نامه تقویم اجرایی ثبت نام دانش آموزان به مناطق چهل گانه و مدارس استان خوزستان ابلاغ شده است و ستاد ثبت نام، به منظور بهبود فرآیند ثبت نام در ادارات تابعه و واحدهای آموزشی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه نظارت بر ستادهای ثبت نام ادارات، مدارس و پایگاه های سنجش توسط ارزیابی عملکرد، معاونین ادارات و کارشناسان آموزش های مربوطه انجام می شود، گفت: تدوین این برنامه ها از امروز تا پایان زمان ثبت نام ادامه دارد و از هفته سوم خرداد ماه طراحی و چاپ پوستر برای اطلاع رسانی مناسب در مورد زمان ثبت نام به اولیای دانش آموزان و نصب در تابلوهای واحدهای آموزشی و اماکن عمومی توسط روابط عمومی انجام می شود.

تقی زاده گفت: اطلاعات فردی دانش آموزان و اولیای آنها پس از بایگانی در پرونده دانش آموزان و پس از تایید توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد ثبت می شود.وی همچنین یادآور شد: مدیران واحدهای آموزشی ابتدایی باید کودکان ورودی پایه اول ابتدایی را جهت انجام فرآیند برنامه سنجش بر اساس دستورالعمل مربوطه به پایگاه های سنجش مستقر در استان خوزستان معرفی کنند.

تقی زاده با بیان اینکه ادارات و واحدهای آموزشی در طول فرآیند ثبت نام دانش آموزان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند، گفت: ارزیابی و رتبه بندی ادارات توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و واحدهای آموزشی توسط ادارات مناطق و نواحی در زمینه ثبت نام الکترونیکی از آغاز تا پایان زمان ثبت نام انجام می شود و واحدهای برتر از طریق تارنمای ادارات اعلام شده و مورد تشویق قرار می گیرند.

گفتنی است؛ بیش از یک میلیون دانش آموز در مدارس استان خوزستان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار