برای اولین بار در نیشابور انجام شد؛

عزاداری بزرگ دانش آموزان نیشابور در روز ارتحال حضرت امام(ره)

نیشابور (پانا)- همزمان با فرارسیدن بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، هیات بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان نیشابور برای اولین بار مراسم سینه زنی و عزاداری برپا کردند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری بزرگ دانش آموزان نیشابور در روز ارتحال حضرت امام(ره)

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در تشریح این خبر گفت: این مراسم باشکوه با حضور بیش از دو هزار دانش آموز متوسطه دوره اول و دوره دوم در محل چهارراه انقلاب برگزار شد.
حسین مهرابادی افزود: ما این مراسم را برای اولین بار در نیشابور برگزار کردیم و معتقدیم که جوانان امروز باید با آرمان های امام(ره) و شخصیت بزرگ بنیان گذار جمهوری اسلامی آشنا شوند.
وی ادامه داد: عشق به امام(ره) در وجود و قلب تمام مردم ایران شکل گرفته است و حتی دانش آموزان امروز که حتی در زمان حیات این بزرگ مرد، نبوده اند، ارادت خاصی به او دارند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این مراسم باشکوه تمام نهادها و ادارات شهرستان از جمله دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، پایگاه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، دانشکده علوم پزشکی، سازمان تبلیغات، اداره ارشاد اسلامی، جامعه خبرنگاران، تکیه ابوالفضلی، هیات رضوی و سایر نهادها یاریگرمان بوده اند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان، گفت: با عنایت خداوند متعال موفق شدیم پس از عزاداری و سینه زنی، سفره پر برکت افطار را برای تمامی دانش آموزان عزادار پهن کنیم تا فیض و ثوابی دو چندان بر این مراسم حاکم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار