روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نماد شرک و روز برائت از استکبار جهانی

اسلامشهر(پانا)-روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور پیامی از عموم مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۲۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نماد شرک و روز برائت از استکبار جهانی

در متن پیام اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس، آمده است:

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان فرا می رسد، روزی که حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت و اکنون در حالی به این روز بزرگ نزدیک می شویم که علیرغم همه دشمنی ها و تهاجم گسترده استکبار جهانی و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب، جهان اسلام شاهد پیروزی حزب الله و به ثمر نشستن مقاومت دنیای اسلام و امت اسلامی و تحقق وعده های الهی در عرصه جهاد و شهادت است.

روز جهانی قدس امت خداجو و روزه دار ایران اسلامی در صفوفی فشرده، با فریادهای کوبنده ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، به جهانیان نشان خواهند داد که مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمین جهان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تا نابودی صهیونیست های جنایتکار و رهایی اولین قبله گاه مسلمانان قدس شریف از آنان حمایت خواهند کرد.

روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نماد شرک و روز برائت از استکبار جهانی و اعلام نفرت عمومی مسلمین و آزادگان عالم، از رژیم اشغالگر قدس و حامی جنایتکارش آمریکا است.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دور اندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان زنده بماند و فراموش نکنند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تجدیدمیثاق با آرمان های والای امام خمینی و رهبر فرزانه انقلاب، حمایت خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان در راه بیداری اسلامی برای آزادی فلسطین عزیز اعلام می‌دارد و از مردم بصیر ایران اسلامی دعوت می کند با حضور گسترده و همیشگی‌ در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی و به ویژه شیطنت‌ های رژیم اشغالگر قدس و تروریست اسرائیل داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و انشاء الله بزودی شاهد فروپاشی نظام غاصب و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین باشیم.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار