مومنی مقدم: کسب سهمیه جهانی هدف اول تیم ملی والیبال نوجوانان خواهد بود

تهران (پانا) - مربی تیم نوجوانان ایران می گوید که هدف اصلی این تیم کسب سهمیه جهانی و پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان است.

کد مطلب: ۸۲۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مومنی مقدم: کسب سهمیه جهانی هدف اول تیم ملی والیبال نوجوانان خواهد بود

رضا مومنی مقدم مربی تیم والیبال نوجوانان ایران درباره آغاز دوباره اردوی این تیم گفت: اردوی نهایی ما قبل از مسابقات تبریز از سه شنبه شب آغاز شد و بازیکنان روز چهارشنبه اولین تمرین خود را انجام دادند. سفر به خارج از ایران و برگزاری بازی دوستانه مهم ترین قسمت از این برنامه است تا بازیکنان ما در دیدارهای تدارکاتی با شرایط نمایندگان شرق آسیا آشنا شوند.

او ادامه داد: تیم ما از نظر شرایط جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده است و تنها نیاز ما بازی تدارکاتی است که بعد از این دیدارها به ایران باز می گردیم و در تبریز مستقر می شویم.

مربی تیم نوجوانان ایران درباره اولویت های ایران تصریح کرد: اولویت اول ما در این مسابقات کسب سهمیه مسابقات جهانی است. همه بچه ها در آمادگی کامل است و تمرینات خوبی داشتند اما هر دوره با دوره قبل متفاوت است و همه تیم ها نیز چنین شرایطی دارند. ما در دوره قبل در تمام پست ها بازیکنان بسیار خوبی داشتیم که همگی در تیم های بزرگسالان به میدان می روند. در این دوره اما بازیکنان ما خام و آینده دار هستند. کادرفنی تیم ملی با دو مدال جهانی خود را در گذشته ثابت کرده اند و امسال نیز به دنبال این هستیم که بعد از کسب سهمیه بتوانیم پشتوانه سازی خوبی انجام دهیم و بازیکنان با استعداد را پرورش دهیم.

مومنی مقدم در پایان درباره برگزاری مسابقات در شهر تبریز و میزبانی ایران گفت: حضور در تبریز می تواند از این نظر که ما حمایت هواداران را داریم مثبت باشد اما بار روانی که باید قهرمان شویم نیز می تواند کار را برای ما سخت کند. هدف ما ارائه بازی های خوب است که با این هدف می توانیم به سهمیه جهانی دست پیدا کنیم. همه تیم ها تغییر کردند و نباید فراموش کنیم که ما هیچ شناختی از دیگر تیم ها نداریم و ممکن است آنها قوی یا ضعیف شده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار