آتش سوزی و انفجار گاز مایع در نیشابور دو مصدوم بر جای گذاشت

نیشابور ( پانا ) - مدیر عامل سازمان از انفجار گاز مایع در یک مغازه صافکاری خودرو، در خیابان رحمت خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی و انفجار گاز مایع  در نیشابور دو مصدوم بر جای گذاشت

سید مهدی حسینی اظهار داشت : حدود ساعت 10 انفجار گاز در یک مغازه صافکاری به سامانه 125 توسط شهروندان اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 6 به محل اعزام شدند .
وی گفت : این حادثه زمانی رخ داد که تعمیرکار در داخل مغازه خود با استفاده از یک سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و مشعل برای حرارت دادن سپر خودرو و صاف کردن آن استفاده می کرد که به دلیل غیر استاندارد بودن شیلنگ و فرسودگی احتمالی شیلنگ از نزدیک شیر گاز سوراخ شد و گاز به سرعت از آن خارج شد که با رسبدن گاز به شعله مشعل یک کپ انفجاری رخ داده و لباسهای تعمیرکار آتش گرفت .
مدیرعامل آتش نشانی افزود : در همان لحظات اولیه همسایه ها با استفاده از خاموش کننده دستی اقدام به خاموش کردن آتش کرده بودند ولی متاسفانه به علت باز بودن شیر کپسول شعله مجددا برگشت می کرده است که با رسیدن آتش نشانان بلافاصله شیر کپسول را بسته و آتش را خاموش کزدند .
وی در ادامه گفت : در این حادثه فرد صافکار و یک نفر دیگر دچار سوختگی شده بودند که با اعلام به اورژانس 115 مصدومین به بیمارستان انتقال یافتند . یکی از مصدومین به علت شدت سوختگی به مشهد اعزام شد و حال مصدوم دیگر رضایت بخش اعلام شده است .
شهروندان عزیز توجه داشته باشید : در زمان اتش سوزی ناشی از گاز ابتدا باید شیر گاز را ببندید و سپس اقدام به خاموش کردن آتش نمایید در غیر این صورت شعله آتش برگشت کرده و حتی خطر انفجار در اثر جمع شدن گاز نیز وجود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار