امام راحل (ره) پرچمدار توحید در جهان اسلام بود

تربت جام (پانا)- رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل (ره) پرچمدار توحید در جهان اسلام بود وتوانست با اخلاص و تکیه برمردم این پرچم را درجهان برافراشته نگه دارد.

کد مطلب: ۸۲۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
امام راحل (ره) پرچمدار توحید در جهان اسلام بود

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر که در مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) در مصلی الغدیر تربت جام سخن می گفت افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی ام القراء و پرچمدار اسلام ناب در جهان شده است و امروز دشمن می خواهد با روش های گوناگون به این اسلام ضربه وارد کند.

وی گفت: امام با تکیه بر مردم توانست با گذشت چهار دهه از این انقلاب تهدید ها را تبدیل به فرصت کند و لازم است مسئولین هم تهدید را شناسایی کرده و به آن توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امروز مسایل اقتصادی برای ما یک تهدید است گفت: متاسفانه سیاست تنش زدایی راه حل مشکلات نیست و امروز بیکاری یک تهدید است نه بهانه های سیاسی و طبل های توخالی که دشمن برما به عنوان تحریم بهانه می کند.

وی گفت: ماباید برظرفیت های خودمان تکیه کنیم و نیابد با شکاف در بین مردم دو دستگی ایجاد کنیم که این صحبت ها از حلقوم دشمن است نه دلسوز مردم.

وی توصیه کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم و اتحاد جامعه باید به گفتمان توحیدی و الهی معمار انقلاب به عنوان یک الگو بیشترتوجه کنند تا این اسطوره همیشه زنده بماند تا مورد تحریف قرار نگیرد و دشمن به شکل های مختلف این انقلاب را مورد تهدید قرار داده است که لازم خواهد وبد هوشیارباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار