کولاکوویچ: مقابل کانادا باختیم اما تسلیم نشدیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی ایران می گوید تیم تحت هدایت او با وجود شکست تسلیم نشده است.

کد مطلب: ۸۲۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کولاکوویچ: مقابل کانادا  باختیم اما تسلیم نشدیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ درباره دیدار با کانادا و شکست تیم ایران با وجود نمایش قابل قبول گفت: بازی شب گذشته برای ما بسیار دشوار بود. بازی اول را در اینجا با پیروزی برابر آرژانتین میزبان شروع کردیم. پس از آن به مصاف ایتالیا و کانادا رفتیم که دارنده مدال نقره المپیک و مدال برنز لیگ جهانی هستند. البته ما هم مدعی هستیم و تلاش میکردیم پیروز باشیم اما پایان خوبی برایمان رقم نخورد.
وی در ادامه جمع بندی خود از مسابقات ایران اضافه کرد: ما هر دو بازی پایانی را باختیم و در هر دو بازی مشکلات بسیاری در درون میدان پیش پای ما بود. مشکلاتی از قبیل خستگی، بی انرژی بودن بازیکنان و مصدومیت اما آنچه که من را راضی نگه میدارد این است که بازیکنانم در هیچ یک از لحظات بازی تسلیم نشدند.

کولاکوویچ درباره درخشش جوانان ایران تصریح کرد: دیشب بعد از اینکه کانادا دو ست پیش بود، بازیکنانم در ست سوم فوق العاده ظاهر شدند و 14 به هفت پیشی گرفتند. بازیکنان جوان آمدند و نیروی تازه ای را به تیم تزریق کردند و موجب شدند امید برای پیروزی در نیمه دوم به بازی برگردد. متاسفانه با اینکه ست چهارم را نیز با قدرت و توان بیشتری آغاز کردیم اما نتوانستیم پایان ست را به سود خود تغییر دهیم. البته اذعان میکنم که کانادا بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار