مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت:

پوشش امدادی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل توسط665 امدادگر و نجاتگرهلال احمر

اسلامشهر(پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در آستانه برگزاری بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از پوشش امدادی این مراسم توسط 665 امدادگر و نجاتگر این مجموعه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پوشش امدادی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل توسط665 امدادگر و نجاتگرهلال احمر

حسین کتابدار از تشکیل ستاد فرماندهی عملیات امداد و نجات مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر دادو افزود: کلیه نیروهای این جمعیت جهت خدمت رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم را در حالت آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

رئیس ستاد فرماندهی عملیات امداد و نجات مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام کرد: 665 امدادگر و نجاتگر داوطلب و کادر جمعیت هلال احمر استان تهران، به صورت مستقیم در منطقه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم ملکوتی ایشان، پوشش امدادی این مراسم را بر عهده دارند.

وی در ادامه نیز گفت: از جمله تجهیزات و امکاناتی که در کنار نیروی انسانی عملیاتی جمعیت هلال احمر در این مراسم به کار گرفته ایم، می توان به خودروهای آمبولانس، خودروی نجات، خودروی ارتباطات که 6 شعبه از 12 شعبه هلال احمر استان، در این مراسم به صورت مستقیم و سایر شعب نیز در حالت آماده باش جهت پشتیبانی این مراسم آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان در بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، خواهند بود.

کتابدار همچنین از آماده باش دو فروند بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز خبر داد که در شرایط خاص برای ارتقاء توان عملیاتی هلال احمر استان تهران در این مراسم، مستقر خواهند بود.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار