آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها

تهران (پانا) - کانادا با هدایت آنتیگا حریف ایران در روز سوم هفته دوم لیگ ملت های والیبال خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با کانادا حریف سوم ایران در هفته دوم لیگ ملت ها

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان کولاکوویچ از ساعت 23:40 روز یکشنبه آخرین دیدار خود را در سن خوان برابر کانادا برگزار خواهند کرد.

کانادا که سال گذشته به عنوان سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال دست پیدا کرده بود توانست بهترین عنوان خود بعد از سال 1999 در والیبال را کسب کند. این تیم در هفته اول مسابقات شروع غافلگیر کننده ای داشت و تنها یک برد در سه مسابقه خود کسب کرد. شاگردان آنتیگا اما در هفته دوم به فرم خوب خود بازگشتند در دیدار اول ایتالیای مدعی و در دیدار دوم آرژانتین میزبان را شکست دادند تا با بهترین فرم خود برای دیدار با ایران آماده شوند.

هدایت تیم ملی کانادا را استفان آنتیگای فرانسوی بر عهده دارد که در دوران بازی گری خود با 306 بازی ملی افتخارات زیادی را کسب کرد و حالا کانادا بعد از تیم ملی لهستان دومین تیم ملی محسوب می شود که هدایت آن را این سرمربی جوان بر عهده دارد.

لوکاس ون برکل با 210 سانتی متر بلند قامت ترین بازیکن این تیم محسوب می شود و گاوین اشمیت با 164 مسابقه ملی قدیمی ترین و با تجربه ترین بازیکن کانادا خواهد بود.

استفان تیموتی با 62 امتیاز بیشترین امتیاز گیری را در میان بازیکنان کانادا دارد و در رده دوازدهم امتیاز آورترین بازیکنان لیگ ملت ها قرار دارد. همچنین این بازیکن در کنار جیسون دروکو در رده های دوم و سوم بهترین دریافت کننده های این مسابقات قرار دارد.

آخرین تقابل دو تیم سال 2016 انجام شد که ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 کانادا را شکست دهد. با برگزاری این مسابقه دو تیم به کار خود در این هفته پایان می دهند و آرژانتین را ترک خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار