مهلت خرید سهمیه آرد یارانه تغییر کرد

رشت(پانا)-سرپرست نمایندگی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گیلان گفت: مهلت خرید سهمیه آرد یارانه به اول هرماه تغییر کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مهلت خرید سهمیه آرد یارانه تغییر کرد

خزرایی، در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی گندم، آرد و نان با بیان اینکه مهلت خرید آرد نانوایان از اول تیرماه تغییر می‌‌کند، گفت:زمان فروش آرد به نانوایان از بیست و پنجم هرماه تا بیست و چهارم ماه آینده بود که از تیرماه به اول تا آخر هر ماه تغییر کرد.

وی دلیل اجرای این تصمیم را ایجاد هماهنگی بین خرید گندم و فروش آرد کارخانجات آرد سازی اعلام کرد و افزود:سهمیه گندم یارانه‌ای استان‌ها در سامانه گسترش از اول هرماه اختصاص می‌یابد به طوری که برنامه‌ریزی برای فروش گندم به کارخانجات هر استان نیز به همین منوال خواهد بود.

خزرایی ادامه داد:پیش از این سهمیه آرد یارانه‌ای استان از بیست و پنجم هر ماه تا بیست و چهارم ماه آینده در سامانه مدیریت متمرکز فروش آرد یارانه ای کشور نزد بانک سپه انجام می‌شد که این امر موجب ناهماهنگی و بروز مشکلاتی بین خرید گندم و فروش آرد کارخانجات آردسازی کشور می‌شد. شرکت بازرگانی دولتی ایران تصمیم گرفت برای رفع این مشکل مهلت خرید سهمیه نانوایان را تغییر دهد.

سرپرست نمایندگی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گیلان گفت:برای جلوگیری از ایجاد اخلال در آردرسانی،نانوایان فقط در خرداد ماه و برای یک بار می‌توانند اقدام به اختصاص سهمیه آرد فوق‌العاده کنند.

وی با تاکید براینکه این فرصت ایجادشده در زمینه جذب فوق‌العاده تخصیصی پایان خردادماه به هیچ عنوان قابل تمدید و دسترسی در ماه‌های بعد نیست،افزود:اگر نانوایان در فرصت تعیین‌شده خرید نکنند،سهمیه آن ماه باطل میشود.

وی گفت:مسئولان ادارات صنعت،معدن و تجارت شهرستان‌های استان در صورتی که خواستار اعمال تغییرات در سهمیه هریک از نانوایان خود باشند از این ماه به بعد باید مراتب را در همان ماه در عملکرد سهمیه آرد به نانوایان خود به این شرکت پیشنهاد کنند.

گیلان چهار هزار نانوایی دارد که مصرف آرد یارانه ای آنها 18هزار تن و مصرف آرد آزاد پز 8 هزار تن در ماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار