در گفت‌وگو با پانا

معاون نظارت شورای شهر تهران: فقط 150 مدیر به شهرداری اضافه شده‌اند

استخدامی های شهرداری سه مرحله را در کمیته ارزیابی پشت سر گذاشته اند

تهران (پانا) - معاون نظارت شورای شهر تهران گفت تنها 150 مدیر به شهرداری تهران وارد شده‌اند و هیچ نیروی عادی طی 9 ماه گذشته به شهرداری نیامده است.

کد مطلب: ۸۲۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون نظارت شورای شهر تهران: فقط 150 مدیر به شهرداری اضافه شده‌اند

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه هر مدیر جدیدی حق دارد تیم مدیریتی خود را انتخاب کند، گفت: تنها ۱۵۰ نفر در سطح مدیران به شهرداری وارد شدند و هیچ نیروی عادی طی این ۹ ماه، جذب شهرداری نشده است.

معاون نظارت شورای شهر تهران با تأکید بر این ورود مدیران نیز ضابطه‌ها و شاخص‌های ویژه‌ای داشته است، توضیح داد: برای انتخاب مدیران 3 مرحله پیش‌بینی شده است، در مرحله نخست تقاضا برای جذب نیرو، ویژگی‌های آن، در کدام بخش قرار است به کار گرفته شود، چه صلاحیت‌هایی دارد، قرار است چه خلاءهایی را جذب نیرو در شهرداری داشته باشد به اضافه مدارک و مستندات به کمیته استخدام ارجاع می‌شود.

وی ادامه داد: در کمیته انتصابات، بررسی می‌شود که آیا این فرد بر اساس مستندات ارائه شده، صلاحیت احراز این پست را دارد و آیا واقعاً در آن بخش چنین نیازی وجود دارد و پس از بررسی توانمندی‌های فرد معرفی شده، کمیته ورود یا عدم ورود فرد را تعیین می‌کند.

حبیب زاده اضافه کرد: در مرحله سوم این فرد بر اساس امتیاز کسب شده به منابع انسانی و شهرداری معرفی می‌شود. بنابراین هر فردی سه مرحله را طی می‌کند و اکنون تنها ۱۵۰ مدیر جذب شده است.

به گفته این عضو شورای شهر تهران احتمال دارد جذب نیرو بر اساس نخبگی و شایستگی نباشد. ما مدعی نیستیم که تمامی استخدام‌ها و جذب نیروها درست بوده و ممکن است اتفاقات دیگری افتاده باشد که براساس گزارشی که به ما شده به آن ورود پیدا کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار