معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

نظام جمهوری اسلامی بهترین ارمغان حضرت امام خمینی (ره) به مردم ایران بود

کرمان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: نظام جمهوری اسلامی بهترین ارمغان حضرت امام خمینی (ره) به مردم ایران بود.

کد مطلب: ۸۲۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمهوری اسلامی بهترین ارمغان حضرت امام خمینی (ره) به مردم ایران بود

حسین میرزایی در دیدار با مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان زرند از نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین و بهترین ارمغان حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران یاد کرد و گفت: همه ما مدیون بنیانگذار کبیر انقلاب هستیم و باید دین خود را به ایشان ادا کنیم.

حسین میرزایی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره )افزود : امروز عظمتی که انقلاب اسلامی و ملت ایران در دنیا دارد مربوط به امام و ولی فقیه است که اهداف و آرمان‌های امام به بار نشسته است.

وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب مردم ایران دست به هرکاری زدند اما وجود مردمی ولایتمدار با رهبری پیامبر گونه ولی فقیه در برابر دشمنان ناکام ماندند.

میرزایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب افق های روشنی برای کشور تبیین می کنند که نشان می دهد آرمان های انقلاب به بار نشسته است و امروز در نظام جمهوری اسلامی شاهد این هستیم که چه تاثیر و قدرتی در جامعه جهانی داریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، خاطر نشان کرد: ۱۵ خرداد یکی از ایام الله است و پس از دستگیری امام این حماسه تاریخی خلق شد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار