فرمانده انتظامی چالدران:

بیش از 400 هزار نخ سیگار قاچاق در چالدران کشف شد

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی چالدران گفت: 419 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی توسط نیروهای انتظامی چالدران کشف شد.

کد مطلب: ۸۲۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 400 هزار نخ سیگار قاچاق در چالدران کشف شد

سرهنگ حسام صلاحی فرمانده انتظامی شهرستان چالدران با اشاره به کشفیات مهم انجام شده در چالدران در یک هفته گذشته اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از آنکه خبری از سوی یکی از شهروندان مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان به دست آوردند رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با کسب اطلاعات بیشتر و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی ماموران انتظامی موفق به شناسایی محل مورد نظر شدند، ادامه داد: پس از شناسایی مکان برای انجام بازرسی از انبار مربوطه درخواست اخذ مجوز از مقامات قضایی صورت گرفت که درنهایت با صدور مجوز ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها از انبار 419 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی کشف شد، عنوان کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش ریالی این سیگارها 950 میلیون ریال برآورد شد و دو فرد متهم این پرونده سیگارهای قاچاق هم با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شدند.

وی با اشاره به کشف محموله‌ای دیگر از سیگارهای قاچاق در چالدران تصریح کرد: این محموله در طی یک عملیات بازرسی از انباری در سطح شهرستان کشف شد که خبر دپوی این سیگارها هم توسط یکی از شهروندان طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار نیروی انتظامی گذاشته شده بود.

سرهنگ صلاحی با بیان اینکه در این عملیات 33 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی کشف و یک نفر متهم دستگیر شد، ابراز داشت: سیگار در کنار قاچاق لباس، مواد آرایشی و انواع سوخت از جمله اجناسی است که قاچاقچیان با توجه به سودآوری بالای آن اقدام به قاچاق آن می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار