فرماندار بیجار:خدمات رسانی به مردم سیل زده روستای خوش مقام در اولویت کاری ارگان ها و ادارات شهرستان بیجار است

فرماندار بیجار عصر روز گذشته در جلسه ستاد بحران که با موضوع سیل رخ داده در روستای خوش مقام بیجار برگزار شد گفت:همه باید برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده این روستا از تمام امکانات خود استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۲۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بیجار:خدمات رسانی به مردم سیل زده روستای خوش مقام در اولویت کاری  ارگان ها و ادارات شهرستان بیجار است

علی ورمقانی فرماندار بیچارعصر روز گذشته در جلسه ستاد بحران که با موضوع سیل رخ داده در روستای خوش مقام بیجار برگزار شد گفت:همه باید برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده و تسهیل امور رفاهی این روستا از تمام ظرفیت امکانات خود استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت:مردم سرمایه نظام هستند،وظیفه امروز ما خدمت گذاری و یاری رساندن به همشهریان بیجاری است.

ورمقانی با اشاره به مشکلات فعلی مردم آسیب دیده اظهار داشت:مشکل اسکان مناسب،برق و آب از مهمترین مسائلی است که باید در کمترین زمان ممکن رفع شود.

فرماندار بیجار افزود:تسهیلات ویژه ای برای همیاری هشت خانوار آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت:آمادگی لازم در مواجه با بلایای طبیعی در شهرستان بیجار باید تقویت و ارتقاءیابد.

ورمقانی به تمام دستگاه ها دستور داد در صورت هزینه کرد جهت رفاه حال مردم آسیب دیده روستای خوش مقام،بیش از 10 برابر در اعتبارات شهرستان دستگاه های فعال را حمایت کند.

فرماندار شهرستان بیجار گفت:تمامی دستگاه های خدمت رسان،امکانات و تجهیزات ویژه نقش آفرینی در چنین بحران هایی را به فرمانداری اعلام کنند.

وی در پایان افزود:دستگاه های خدمت رسان ظرف کمتر از 24 ساعت با استفاده از اعتبارات داخلی و تجهیزات موجود،نسبت به رفع مشکلات مردم آسیب دیده اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار