محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مازندران در تعطیلات هفته جاری

ساری (پانا) - محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه سیزدهم خرداد آغاز می شود و تا ۶ صبح شنبه نوزدهم خرداد برقرار است.

کد مطلب: ۸۲۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مازندران در تعطیلات هفته جاری

بر اساس اعلام پلیس راهور تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.

رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ١٢ تا ٢ بامداد روز یکشنبه سیزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت١۵ تا ٢بامداد در همین روز از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢۴روز یکشنبه سیزدهم خرداد و از ساعت ۶ تا ٢۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روز جمعه هجدهم تا ١٢ روز شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است .

تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ٨ تا ٢٢ روز های دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همچنین از ساعت ٨ صبح روز جمعه هجدهم تا ٨ صبح روز شنبه نوزدهم خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار