استاندار یزد :

مردم سالاری دینی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است

یزد (پانا) - استاندار یزد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان حق حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی را نعمت بزرگی دانست که به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است و گفت: ‌خدمت صادقانه و بی منت به مردم در حقیقت شکر این نعمت است .

کد مطلب: ۸۲۷۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم سالاری دینی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است

محمود زمانی قمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ‌اظهار کرد: برای اعتراض به وضع ظالمانه و ناعادلانه موجود و خیانت‌هایی که در منطقه توسط صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتد، ‌لازم است همه مسلمانان در روز قدس به میدان بیایند، علیه بیدادگری فریاد بزنند و نفرت خود را ابراز دارند.

‌ وی افزود: ردپای اسرائیل به آغاز ظهور اسلام برمی گردد و توطئه های این رژیم غاصب ‌از سوی بشریت ثبت شده است .

استاندار یزد گفت: اکنون هم پیچیده ترین خیانت ها توسط صهیونیست ها اتفاق می افتد و عده ای هم که خودشان را حاکم کشورهای اسلامی می دانند در این خیانت ها شریک و با این رژیم غاصب همراه شده اند .

زمانی قمی همچنین ضمن تسلیت سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ١٥ خرداد ٤٢ سرآغاز انقلاب تابناک اسلامی و نقطه عطفی بزرگ در تاریخ ایران علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی بود .

استاندار یزد ادامه داد: ١٥ خرداد روزی بود که جرقه اصلی انقلاب اسلامی زده شد، در ٢٢ بهمن ٥٧ این انقلاب به پیروزی رسید و در حقیقت هدف های بزرگ ملت ایران که در طول یک قرن گذشته برای استقرار حاکمیت مردم با رعایت اصول دین دنبال می شد به وقوع پیوست .

‌وی افزود: همان وظیفه ای که در سال ٥٧ برای استقرار اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی آن داشتیم اکنون برای بقای انقلاب اسلامی و کارآمد بودن نظام بر دوش ما سنگین تر شده است .

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان حق حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی را نعمت بزرگی دانست که به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است و گفت: ‌خدمت صادقانه و بی منت به مردم در حقیقت شکر این نعمت است .

زمانی قمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ‌برای رفع مشکلات مردم باید تلاشی چندین برابر داشته باشیم و به اصطلاح بدویم و براین باور باشیم که هر روز، روز کاری ماست و در مسیر خدمت به مردم روز تعطیل و غیر تعطیل نداریم .

گفتنی است در این نشست در زمینه توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و پیشنهادهای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تبادل نظر و هم اندیشی انجام شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار