تلاش برای اعتلای بعد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان ،دغدغه مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به رسالت مشترک سپاه و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ و آموزش اشاره کرد و گفت: تلاش برای اعتلای بعد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و اعتلای آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ،دغدغه مشترک آموزش و پرورش و بسیج است.

کد مطلب: ۸۲۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای اعتلای بعد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان ،دغدغه مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

رضا زینی وند مقدم ، به آمادگی آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب برنامه‌های مشترک با سپاه تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد رسالت مشترک استفاده خواهد کرد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان از اقدامات و تعامل آموزش وپرورش با سپاه و مجموعه بسیج فرهنگیان در برگزاری برنامه های فرهنگی وتربیتی تقدیر کرد.
حسن حجت پور گفت :تعلیم و تربیت رویکرد اصلی بسیج فرهنگیان است که توجه به این دو مقوله اهمیت آنرا به طور کامل نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اثربخشی بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف اجتماع گفت : اهمیت بالای این موضوع ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگیان متخصص و کاردان را در عرصه های مختلف برای به دست آوردن خروجی‌ مناسب ضروری ساخته است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان لرستان افزود: تلاش در جهت تحقق مطالبات و فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت از دیگر دغدغه های مهم سازمان بسیج فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار