ورزشکاران پیشگام در امور خیریه

کرج (پانا) - ستارگان درخشان پرسپولیس و پیکان از کهریزک البرز بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۲۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکاران پیشگام در امور خیریه

همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان بازار کمک به نیازمندان داغ می شود و افراد مشهور در این میان نقش بسزایی دارند دو بازیکن از تیم پرسپولیس و پیکان در اقدامی خیرخواهانه در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز حضور پیدا کردند. محمد انصاری و مهران موسوی دو ستاره پرسپولیس و پیکان بودند که در این بازدید حضور داشتند و ساعاتی را در کنار فرشتگان کهریزک سپری کردند.

کمک کردن در خفا جزیی از فرهنگ ایرانی هاست. افرادی هستند که برای کمک به هموطنان نیازمند خویش همواره پیشقدم اند اما حاضر نیستند کارهایشان را در بوق و کرنا کنند. دلشان می خواهد همینطور چراغ خاموش به کمک نیازمندان بروند و بازی رسانه ای را بگذارند برای آنهایی که اهل آن هستند.

انصاری و موسوی ابتدا با دو نفر از مددجویان کهریزک (رضا و علیرضا) که از هوادارن دو آتیشه پرسپولیس هستند و همچنین ساعات زیادی را در انتظار این بازیکنان نشسته بودند به گفتگو نشستند و سپس از مراکز نیلوفر، یاس، لاله و گلها بازدید کردند لازم بذکر است این بازدید سه ساعت به طول انجامید و اوقات خوشی را برای مددجویان کهریزک خلق کردند.

انصاری گفت: در ابتدا تصویر من از کهریزک بعنوان یک موسسه مردم نهاد خیلی بزرگ و پویا نبود بهتر است بگویم تجسم من از کهریزک مجموعه ای بود که از تعداد اندکی سالمند نگهداری می کند. اما اکنون می بینیم مجموعه ای بی نظیر با خدمات رسانی بسیار خوب که از سالمندان، کودکان اتیسم و بیماران ضایعه نخاعی و ام اس نگهداری می کند. و این مجموعه با چنین عظمت و خدمات دهی در نوع خودش بعنوان مرواریدی درخشان در کشورمان می باشد .خیلی خوشحال هستم که این خانواده بزرگ در کنار هم اینگونه با آرامش زندگی می کنند.

وی در مورد حضورش در کهریزک اذعان کرد: خداروشاکرم که توانستم به کهریزک بیام و از نزدیک با فرشتگان این مرکز آشنا بشوم و قول می دهم که همیشه از کهریزک بعنوان تصویری از فداکاری ارزشمند انسانهای در حال خدمت را در ذهن خود داشته باشم و در آینده بتوانم بیشتر با این مجموعه در ارتباط باشم و کمک های مستمر داشته باشم.

موسوی نیز از حضورش در کهریزک ابراز خرسندی نمود و آشنایی با مجموعه کهریزک را برای خود افتخاری بزرگ دانست و در یک جمله تاکید کردند: کهریزک یعنی فداکاری.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار