مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت استان سمنان برمبنای ترویج فرهنگ «تولیدملی و حمایت از کالای ایرانی» است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: تمام برنامه فرهنگی و اردویی دستگاه تعلیم و تربیت استان بر مبنای ترویج فرهنگ «تولیدملی و حمایت از کالای ایرانی» در دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۲۶۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت استان سمنان برمبنای ترویج فرهنگ «تولیدملی و حمایت از کالای ایرانی» است

محمد دستورانی در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان سمنان افزود: فرهنگ‌سازی لازمه تحقق شعار سال در جامعه است و این امر عموماً در مدارس و در قشر کودک و نوجوان نتیجه مطلوب‌تری را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی شعار سال در مدارس راهبرد اصلی آموزش‌وپرورش سمنان است، افزود: اخلاق، خلاقیت، مهارت و معنویت از سرفصل‌های اساسی برای واحد تعلیم و تربیت دانش آموزان استان به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: امسال در همه برنامه های اردویی، گروهی، سازندگی و گفتمانی، فرهنگ تولید، تولیدمحوری و حمایت از کالای ایرانی در دانش آموزان ترویج دهیم.

دستورانی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی این مقوله باید در جامعه دانش آموزان و فرهنگیان اتفاق بیفتد، گفت: خود ما باید برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها در راستای عملیاتی کردن شعار سال حمایت از کالای ایرانی، اعتقاد، باور و تعصب داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید به بحث مهارت و خلاقیت در قالب اردوهای راهیان نور توجه بیشتری داشته باشیم و اگر علم را به مهارت و مهارت را به تولید تبدیل کنیم، تولید باعث ایجاد اشتغال و اشتغال باعث کمرنگ شدن دغدغه مردم و رفع مشکل بیکاری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: ثروت باعث قدرت جامعه می‌شود و درنهایت می‌توانیم به استقلال و خودکفایی و هم‌افزایی و درنهایت به اخلاق حرفه‌ای برسیم و آن‌وقت است که کالای باکیفیت تولید می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار